woensdag 5 december 2012

Last rose of summer




Foto vandaag (5-12-2012)  genomen in mijn voortuin




                      In deze tijd van rijmen en dichten

                      Wil ook ik nog even wat berichten



                      De weermijnheer vertelt mij keer op keer

                      Nee er komt vandaag geen regen meer



                      Wat wij wel mogen verwachten

                      Is sneeuw de komende nachten



                      En dan werp ik door mijn ruiten

                      Een blik naar buiten



                      Verzonken in gedachten

                      Zie ik het onverwachte



                      Is this the last rose of summer, or

                      The first rose of winter?

Foto vandaag (5-12-2012)  genomen in mijn voortuin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten