woensdag 22 februari 2012

Am Aschermittwoch ist alles vorbei



Ja leider, alles ist wieder vorbei wie Jupp Schmitz schon sehr vielen Jahren züruck sang
We moeten weer een jaartje wachten. Helaas, het muziekje stopt abrupt, maar dit was het mooiste "plaatje" .



Misschien dat mijn jongste dochter dan toch weer wat meer carnavalsgenen van mij gekregen heeft. De oudste heeft ze!!!!! Ik vrees voor mijn jongste echter het ergste!



Wat plaatjes zonder al te veel praatjes!

Bij de Sleuteloverdracht.
Met collega Peter in het Gemeentehuis (foto gemaakt door Jos Vervuurt)



















Op de Stasiefestasie met dochters

Wat een mooi plaatje toch?















Op de Stasiefestasie met "mijn bodyguard"
Met bodyguard Marco,, we lijken wel Watt en Half Watt





















Mijn favoriet optocht groep, de Sjonnies, met hun "creatie"
Zoals elk jaar, ook nu weer aanwezig, de Sjonnies.
Hun creatie, waarmee ze in de prijzen vielen

Op bezoek bij DJ Jezus die hier in Roermond draaide.

Onze "zondagavond " DJ Je(roen) Zus(terzeel)
 

Met de jongste dochter op dinsdag avond in de Oranjerie


Wat een plaatje he. Geen spat ouder dan.........

En dan als afsluiter nog een oudje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten