vrijdag 22 juni 2012

Krasse Knar



De meeste mensen weten wel dat ik”dansend door het leven ga”. Al mijn hele leven dans ik op de een of andere manier.

Ballet was de eerste dansmanier en op 14 jarige leeftijd werd ik naar de dansschool gestuurd. Het hoorde, net als op 18 jarige leeftijd je rijbewijs halen “erbij”. Je was het “aan je stand”verplicht.

Misschien, dat ik daarom nu zo rebels ben!!!!

Tegenwoordig dans ik niet alleen voor mijn plezier en met plezier, maar ook om te kunnen blijven lopen. En dat dansen gezond is voor je……. Daar hoef je niet aan te twijfelen!

Kijk maar eens naar het filmpje van deze “krasse Knar”!(De kwaliteit is niet zo goed, omdat ik het met mijn fototoestel gemaakt heb). Hij werd vorige week….... 85 jaar! Maar hij is echt niet de oudste hoor…. Er danst nog iemand die over een half jaartje 90 wordt!

Bewegen……. Goed voor u. Dansen…. (meestal) plezier voor 2!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten