zaterdag 14 maart 2015

Met visagie op Statencampagne!

               
Mmm, de haren mogen wel weer bijgewerkt worden want door het blond schijnt alweer de donkere kleur… maar man wat is die VENT goed opgemaakt! Moet toch eens vragen wie zijn visagiste is! Ja als je op slechts een kleine 2 meter afstand van hem staat dan kun je dat goed zien!



Op dat moment weet je waarom er al een hele tijd een helicopter boven de stad rondcirkelt en waarom er zoveel politie op de been is. Zelfs toen Willem Alexander een paar dagen geleden hier kwam was er volgens mij niet zoveel “kouwe drukte”. Maar ja, het is goed voor je partij he,  al die media aandacht.



Kan ik nog wat van leren denk je dan, maar meteen daarop komt dan de vraag: Wie zal dat betalen?



U/jij en ik! Wij houden die gekte in stand door hem (en niet alleen hem!) een podium te geven waarop hij kan acteren. Waarop hij zijn one liners kan plaatsen.



Goh, weer een leerpunt. Plaats one liners, misschien ook nog met een big smile, in plaats van een heel verhaal. 

En ja, toch ook maar meer naar buiten toe komen met posts van mensen met een voorliefde voor een bepaalde niet nader te noemen bekende Roermondse partij. Je bent in de jaren dat je raadslid bent geweest wel wat gewend, dus schrik je niet meer zo vlug. Maar je hebt wel wat dingen geleerd.
Je hebt van die mensen die je graag "kapot willen schrijven". Waarom? Misschien krijgen ze er geld voor, of misschien waren en zijn ze nog steeds pissig omdat ze niet hun zin kregen. Je weet het maar nooit. Geleerd heb je ervan dat je aangifte moet/kunt en mag doen!

Zou ik misschien dan ook zoveel beveiliging krijgen??? 
Media aandacht!  
Joehoe! Zetels scoren!

Vandaag was ik eerst even in de Voorstad, mijn visitekaartjes afgeven. Ik zag daar flyers van bescheiden formaat met een bekend Roermonds hoofd. Ook bij de Nee Nee stickers. 
En ja ik bezondig mij daar ook aan! Geef dat eerlijk toe. Niet netjes, maar ......


Ik weet niet wat de reden van die andere persoon is, maar mijn drive is om de mensen terug te krijgen naar de stembus. Om bewust te kiezen voor iemand/iets/een partij. En niet na de verkiezingen lopen klagen. Want dat recht heb je dan in mijn ogen verspeeld.


Natuurlijk ga je na het rondbrengen van je visitekaartjes nog even door.  Ga je bij je conculega’s op het Munsterplein even kijken.          
En dan ben je blij dat je tegen je teamgenoten gezegd hebt. Nee, kom maar niet naar Roermond, of je moet op volle OORLOGSsterkte komen.


Omdat je verwachtte dat die blonde one liner strooier kwam. Roermond is tenslotte een plek waar veel op hem gestemd wordt. Maar ook omdat je het “circus” (oneerbiedig ja sorry) al vaker hebt meegemaakt. De mensen lopen met een boog om je heen, of komen kijken of er iets “te halen” valt. En het is vaak koud en winderig op dat plein!
          
Conclusie: Goede keuze gemaakt



Tja, nog een paar dagen en dan zullen we zien of “De peilingen” kloppen! Heb al zovaak meegemaakt dat de gedoodverfde verliezers winnaars werden. Wat het voor mij zal brengen? Ik weet het niet, ik hoop uiteraard op een voor mijn partij gunstige uitkomst.



Wanneer die mensen die bij de gemeenteraadsverkiezingen LOKAAL gestemd hebben (40%) dat ook nu weer gaan doen, zou de uitkomst een hele andere kunnen zijn dan de peilingen.



Een paar jaar geleden zag ik borden met: Help HUPPELDEPUP de Staten in. Ik pik die slogan. Dus mensen:

                        “Help Petra de Staten in!”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten