dinsdag 12 juli 2011

Ik zat erbij en ik keek er naar!





 
Waar zat je bij en waar keek je naar? Nee niet naar 2 Beer(en)(s)!,

 



Maar naar een burgemeester die zich,(let wel, naar mijn mening!) het vuur uit de mond spuwde om toch maar de aankoop van een duur kantoorpand te verkopen!



 
Een pand waarover heel wat te doen is geweest. Een pand dat aangekocht wordt volgens mij met instemming van 11 VVD-ers, wat PvdA-ers en misschien een enkele CDA-er (met tegenzin?).

Pluche is toch zo heerlijk zacht! Zelfs als je aan de leiband moet lopen?

Maar wordt er wel vooruit gekeken door bepaalde raadsleden en een enkele wethouder? Een coalitie is geven en nemen, maar naar mijn mening wordt er door sommigen wel heel veel genomen! En heeft er iemand bijna niets meer te zeggen!

Maar goed, we zien het wel over 2 ½ jaar. Ik hoop dat er dan veel mensen niet vergeten zijn hoe het gegaan is met de aankoop! Een aankoop  die volgens mij veel mensen doet gaan twijfelen aan de integriteit van sommige bestuurders!



Met gulle hand hebben onze omgekeerde Robin Hoods nu weer genomen van de mensen van onze stad. Minder draagkrachtigen, die over een tijdje met Sinterklaasacties weer handig gemanipuleerd worden? Om te kiezen voor? 





               Misschien wel een heeeeel andere partij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten