donderdag 7 juli 2011

Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt!

Een ware uitdrukking? Lees mijn mening en oordeel zelf!

Nog voor de raadsvergadering: kantoorpand ter waarde van 15,5 miljoen euro al gekocht!?

Wanneer je mijn mening vraagt? Ja, Ja en nog eens ja.
Bewijzen? Nee heb ik niet!
Onderbouwing? Niet echt!
Gevoelens? Ja, heel veel

Wanneer je de brief van het gehandicapten platform leest, (voorzitter Rita Claessen,  cie lid, CDA) waarin zij spreekt van niet geschikt zijn van de liften en je leest het antwoord van “ons college”!
“De liften zullen aangepast gaan worden en van Pol zal hiervoor een stevige investering doen”.

Wanneer je de brief aan Maat makelaar leest, die een kantoorpand in de aanbieding hebben voor 2,9 miljoen euro. Moet nog verbouwd worden, en de eigenaar had er andere plannen mee, en , en, en…….

Wanneer je de brief van onze “huisadvocaten” uit Venlo (volgens mij net als van Pol sponsor van VVV Venlo) leest aan de eigenaar van het Aureool.

Wanneer je de uitleg van het college (of een deel daarvan) op een hele pagina in DrĂ©’s Trompetter leest.

Wanneer je de motie (vraag aan andere raadsleden om tegen iets ja of nee te zeggen) van de PvdA leest, waarin gesteld wordt dat het college: “voornemens is om het kantoorpand aan te kopen”en men het verzoek doet om

“Te onderzoeken of het parkeertarief in de parkeergarage voor bezoekers van de publiekswinkel aan een maximum van bijvoorbeeld 30 minuten, gebonden kan worden”.

Nog meer wanneers? 
Misschien wel, maar ik begin steeds meer gelijkenissen te zien met Sinterklaasaffaires en andere zaken! En zo te horen aan de reacties van mensen die ik ken………. Niet alleen ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten